پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت

دانلود ، با فرمت ppt و در 66 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: بهبود مداوم کیفیت تعاریف: مشتري خارجي (خارج از دستگاه): مشتري يا كاربر اطلاعات كه خارج اپاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت|39045465|arshad100|ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت, دانلود پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت, پاورپوینت در مورد ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت, تحقیق ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیتپاورپوینت درباره ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت, پاورپوینت راجع به ابزارهای مدیریت و بهب,,,
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود ،
با فرمت ppt و در 66 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
بهبود مداوم کیفیت
تعاریف:
مشتري خارجي (خارج از دستگاه): مشتري يا كاربر اطلاعات كه خارج از سازمان مي‌باشد.
مشتري داخلي: شخص و يا بخش ديگر از همان سازمان كه اطلاعات را دريافت و استفاده مي كند.
توانایی اندازه‌گيري: ميانگين توان دوم خطاي فرآيند اندازه‌گيري نسبت به خطاي كل مورد نظر کوچک است.
پايداري فرآيند: وضعیتی كه تغييرات فرآيند به طور كل شامل مؤلفه‌هاي تصادفي است.
توانایی فرآيند: تغييرات تصادفي یک فرآيند پايدار كه از مقتضیات و پارامتر های مورد نظر مشتری و از حدود ان تغییرات كوچكتر و کمتر است.
شناسايي مشخصه‌هاي مهم محصول
از طر یق نظر سنجی از کاربران
تهیه و گسترش روند نماي فرايند
سه ویژ گی مهم آن عبارتند از:
اول اينكه چرخه فرايندها ترسيم و نقاط تصميم‌گيري، گردش فرايندها و مشتريان براي هر مرحله مشخص شود.
دوم، متوليان و مسئولان هر مرحله ازفرايند مشخص شوند
سوم، متغيرهاي اصلي فرايند (عواملي هستند كه در هر تكرار فرايند
متفاوت هستند و بر مشخصات اصلي محصول تاثيرگذار هستند) تصميمات و اقداماتي كه توسط افراد دخيل در فرايند انجام مي‌شود، به صورت مشخص معلوم شود.