پاورپوینت مهارتها و قوانین کسب و کار

مهارتها و قوانین کسب و کار علمی کاربردی pdf,دانلود رایگان کتاب مهارتها و قوانین کسب و کار pdf,دانلود رایگان سوالات مهارتها و قوانین کسب و کار,خلاصه کتاب مهارتها و قوانین کسب و کار,مهارتها و قوانین کسب و کار ppt,پاورپوینت مهارتها و قوانین کسب و کار,نمونه سوالات مهارتها و قوانین کسب و کار علمی کاربردی,کتاب مهارت ها و قوانین کسب و کار,کتاب مهارتها و قوانین کسب و کار علمی کاربردی,مهارت ها و قوانین کسب و کار,کتاب مهارتها و قوانین کسب و کار سعید میرواحدی,آشنایی با قوانین کسب و کار,دانلود ، با فرمت ppt و در 34 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مهارتهای لازم برای راه اندازی و توسعه کسب و کار - مهارتهای مدیریتی - مهارتهای فنی - مهارپاورپوینت مهارتها و قوانین کسب و کار|39045493|arshad100|مهارتها و قوانین کسب و کار, دانلود پاورپوینت مهارتها و قوانین کسب و کار, پاورپوینت در مورد مهارتها و قوانین کسب و کار, تحقیق مهارتها و قوانین کسب و کار, پاورپوینت درباره مهارتها و قوانین کسب و کار, پاورپوینت راجع به مهارتها و قوانین کسب و کار, ,,,
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت مهارتها و قوانین کسب و کار هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود ،
با فرمت ppt و در 34 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
مهارتهای لازم برای راه اندازی و توسعه کسب و کار
- مهارتهای مدیریتی
- مهارتهای فنی
- مهارتهای ارتباطی
- مهارت طراحی کسب و کار
- آگاهی از مقررات و قوانین کسب و کار
وظایف مدیران
1) برنامه ریزي
2) سازماندهی
3) راهبري
4) کنترل و نظارت
برنامه ریزي
برنامه ریزي به معناي تفکر پیشاپیش و پیش بینی راه حل هاي احتمالی آینده است.
سازماندهی
سازماندهی به معناي فراهم آوردن امکانات و وسایل مورد نیاز، ایجاد روابط کاري، مسئولیت ها و اختیارات به نحو مطلوب و موثر براي رسیدن به اهداف است.
راهبري
به معناي اداره ، مدیریت ، راهنمایی و هدایت نیروهاي تحت سرپرستی است
کنترل و نظارت
به معناي اطمینان از اجراي سیاست ها و برنامه هاي سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگري ، ارزیابی عملکرد نیروهاي تحت سرپرستی و مقایسه نتایج بدست آمده با نتایج مورد انتظار و بررسی علل مغایرت آنها.
مهارتهای ارتباطی
زمانی در روابطمان موفقیم که:
کمیت روابط مان را افزایش دهیم
کیفیت روابط مان را ارتقاء بخشیم.
تعریف ارتباط:
فرآیند ارسال و دریافت پیام
مهارتهای لازم برای راه اندازی و توسعه کسب و کار
- مهارتهای مدیریتی
- مهارتهای فنی
- مهارتهای ارتباطی
- مهارت طراحی کسب و کار
- آگاهی از مقررات و قوانین کسب و کار
مهارتهای ارتباطی
مهارت ارتباطی : توانایی برقراری ارتباط به طور مؤثر و کارآمد با دیگران
مؤثر بودن یعنی پیام با احتمال بیشتری به مخاطب انتقال یافته و بنحوی در وی تأثیر گذاشته و عکس العمل او را در پی داشته باشد .
اصولاً چیزی به عنوان عدم ارتباط وجود ندارد ، زیرا انسان نمی تواند فاقد هرگونه رفتار باشد و هر رفتاری در یک شرایط تأثیر متقابل دارای ارزشهای پیامی است .
مهارتهای ارتباطی
اهمیت ارتباط:
75% از اوقات زندگی ما صرف ارتباط می شود و در عصر ارتباطات برنده آن کسی است که بتواند خوب ارتباط برقرار کند .
مهارت ارتباطي خوب به ما کمک مي کند روابط سالم و رضايت بخشي را با ديگران داشته باشيم .
از طرف ديگر مها رت هاي ارتباطي ضعيف مي تواند به گونه اي باشد که به سوء تفاهمات و احساسات منفي منجر شود.
مهارت برقراری ارتباط یکی از پیش بینی کننده های سلامت است.
مهارتهای ارتباطی
پيامد هاي فقدان مهارتهاي ارتباطي:
ایجاد سوءتفاهم
نارضایتی از روابط با دیگران
احساس تنهایی
کاهش اعتماد به نفس و احساس درماندگی
آسیب پذیری و کاهش توانایی در مقابله با مشکلات
انزوا و طرد
استرس و فشار رواني
احساس خشم و تعارض
ناكامي در ارضاي نيازها